Summer lip colors/ Летни цветове за устните – Essence, Catrice, Llums, Golden Rose, L’Oreal and Kiko Milano

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Знаете ли, че днес е световният ден на целувката? А какво повече крещи „целувка“ от устни, подчертани с красив цвят?

Още от древни времена жените са прехапвали устните си, за да им придадат цвят, правили са си смеси от полустрити скъпоценни камъни, както и опасната комбинация от бром и йод, която правела устните огнено червени, но по – късно била наречена „целувката на смъртта“. За щастие, днес имаме на разположение неизброим избор от нюанси и текстури, които да направят устните ни сочни и привлекателни.

Това лято гримьорите все по – често залагат на бляскавите устни и за момента матовите формули остават в по – хладния сезон. На мен така или иначе малко ми поомръзнаха матовите цветове, затова с радост преминах към по – кремообразните и блестящи формули. Ако трябва да бъда честна, едва в последната година покрай блога се запалих по червилата. Преди винаги залагах на неутрални устни, най – много с лек гланц или просто балсам. Тази година обаче предизвиках себе си и резултатът е малко по – дръзки цветове.

А Вие на какво залагате през лятото?

2017-07-06 14.23.41

Предполагам, че колекцията ще нарасне до края на летния сезон, но това пък ще е повод за публикация и следващата година 🙂

1. Започвам с две червила от Catrice Ultimate Colour в цветове 210 – Pinkadilly Circus и 050 – Princess Peach – мисля, че и двете ги бях получила като подарък към някаква промоция или от списание, но се оказаха доста приятни. Формулата е кремообразна, средна като трайност. Princess Peach е по – претенциозният нюанс и подчертава несъвършенствата по устните, тоест добре е да са ексфолирани преди поставянето му. Изглежда прекалено оранжево, но аз го смесвам с гланц в nude цвят (тук) и се получава много нежен и носим цвят. Не съм сигурна, че точно тези два цвята се предлагат още, но серията ми хареса и бих пробвала и други.

2017-07-06 14.34.42

2. Следва червилото на Llums Cosmetics, за което съм писала подробно в публикацията за марката (цък). Обожавам го за лятото, толкова е ненатрапчиво и непретенциозно, че мога да го поставя с едно движение, без огледало и знам, че устните ми ще изглеждат със сигурност с една идея по – добре 🙂

2017-07-06 13.48.44

3. Течното червило на Essence в цвят 04 – Show off! – то отново беше рекламна мостра заедно със списание Glamour и е в много ярък цикламено – червен нюанс. Харесвам го, но единствената ми забележка към него е, че се разнася доста неравномерно и трябва повече внимание. Придава страхотен блясък на устните, но трайността му е не е особено голяма (то не е рекламирано и като дълготрайно).

2017-07-06 14.47.09

4.  Червило L´Oreal Paris Colour Caresse Wet Shine Stain в цвят 191 Stubborn Plum ми беше изпратено за проба от Parfimo – оригинални парфюми и козметика и се оказа добро попадение по две причини:

  • наситеността му е средна – нещо между червило и гланц, но се задържа по – дълго върху устните и както и наименованието му загатва, остава лек стейн
  • при нанасяне се усеща едно охлаждане и пощипване по устните, което им придава по – пухкав вид (краткотрайно е за съжаление :))

Не съм виждала тази серия по щандовете на марката в дрогериите, но цените й са достъпни в сайта, а и има приятни нюанси.

5. Гланцът от серията Shine Shine Shine Essence в цвят 08 Indie Romance е продукт, към който посягам много често, а напоследък в комбинация с молива на Kiko Milano в номер 520. По този начин се увеличава трайността му и става много барби розово 🙂 Още за него съм писала в Spring makeup routine 2017/Пролетна грим рутина 2017

2017-07-06 14.57.11

6. Дълготрайното течно матово червило Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick номер 04 е най – яркият цвят в колекцията ми и на мен стои по – скоро в червената гама. Обожавам номер 03 от серията, за което съм писала в поста за есенните червила, докато с това още свиквам. Иначе е бетон и се разнася добре върху устните. Вени от Surely a makeup addict беше споменала, че при нея цветът е стоял на парцали, но при мен такова нещо няма. Все още се осмелявам да го слагам само вечер.

7. И накрая още едно червило на Golden Rose, този път от серията Sheer Shine Stylo Lipstick в номер 20 . Има фактор 25, което е много добре предвид яркото слънце навън и се разнася лесно. Малко се разтича отстрани, но с молив ситуацията се подобрява значително. Като цвят наподобява 210 – Pinkadilly Circus, но тук има бляскави частички.

2017-07-06 15.01.00

Сега като гледам написаната публикация, май съм прекалено в розово – цикламено посока и трябва да мисля с какво ще разнообразявам, но явно съвсем несъзнателно все към такива цветове ме влече 🙂 Надявам се да ви е интересно и съвсем закономерно в деня на целувката Ви призовавам бързо да отидете и да нацелувате любимите си хора!

Усмивки от мен и до неделя, когато съм приготвила нещо вкусно и лесно за хапване!

 

 

One thought on “Summer lip colors/ Летни цветове за устните – Essence, Catrice, Llums, Golden Rose, L’Oreal and Kiko Milano

  1. Pingback: L´Oreal Paris Colour Caresse Wet Shine Stain and Bourjois Paris Blush | smileystylelady

Вашият коментар

