Best of the week #28 – Fashion, travel, positive vibes and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Надявам се, че сте погледнали вкусната идея за вечеря от вчера. А в случай, че не ви се готви днес, предлагам да си вземете питието в ръка, да се изтегнете удобно и да се разтоварите от работния понеделник в компанията на няколко линка, които подбрах за вас. Този път съм наблегнала на модата, пътуванията и снимките на плажа. Аз все още снимки оттам нямам, но се наслаждавам на всяка една на моите приятели. Обожавам да гледам водата и за мен тя винаги е действала успокояващо. Предполагам, че още от дете съм запазила еуфорията, която изпитвам винаги, когато видя синята шир, блеснала пред мен още по пътя от колата. Така се чувствах и като пътувах за пристанището в Италия, а на прозореца в каютата или на палубата можех да стоя с часове и просто да наблюдавам това безбрежно синьо! Но…днес няма да има линк точно за морето, а…

1. „Как да изглеждаме по – фотогенични по бански?“ – в един от по – старите постове (тук) имаше няколко полезни съвета как да застанем в подходяща поза за снимки, но едно е да се снимаме в любим тоалет, който подчертава предимствата ни, а съвсем друго – разголени по бански. Поне аз, въпреки че се чувствам добре в тялото си, не се престрашавам да публикувам снимки по бански. Винаги се фокусирам върху нещо, което не ми се струва съвсем естетично. Е, на линка по – долу има няколко примера каква поза да заемем, за да представим фигурата си в по – добра светлина. Вие бихте ли пробвали? Аз още обмислям… 🙂

http://lazara.bg/razvlecheniq/kak-da-izglejdame-po-fotogenichni-po-banski/

2. И след като задължително сме сложили банския в куфара, време е да прибавим и останалите дрехи и аксесоари, за да сме ослепителни във всеки един момент от почивката ни. Да, обаче най – често пълним толкова много пътната си чанта, че прилагаме всякакви странни трикове и пози, за да я затворим. Някой да се разпознава в описанието? А като се замислим, тъй като прекарваме по – голямата част от деня на плажа, значи всъщност не са ни нужни 10 рокли или пък пък 5 пасващи към тях чифта официални сандали… Затова и си струва да погледнете: “ 5 съвета как да пътувате по-леко и с малко, но ефективни дрехи и аксесоари“:

http://www.momichetataotgrada.com/article/5-sveta-kak-da-ptuvate-po-leko-i-s-malko-no-efektivni-drexi.html#.WWITjIjyjIU

Май приключвам с темата за почивката за момента, за да се прехвърля на любимото на почти всяка жена…пазаруване:

3. „13 Shopping Mistakes You Should Stop Making“ – често предлагам такива линкове със съвети за пазаруване, най – вече, защото вярвам, че може да се научим да „пазаруваме правилно“. Слагам го в кавички, защото не съм убедена, че има такъв израз, който да оправдава купуването на н- тата на брой рокля, но в случай, че сме безнадеждно влюбени в нея…защо не? Особено ако тя е нещо, което може да носим в различни случаи, направена от качествен плат и с добра кройка, която да „гали“ фигурата ни например :), тоест пазете се от грешките, които често правим:

http://www.whowhatwear.co.uk/shopping-mistakes-over-30/slide7

А още полезни съвети за пазаруването на разпродажби, може да прочетете точно тук

4. А като си пишем за мода и в контекста на завръщането на chokers и тенденциите от 90 – те, въпросът е дали е дошло време за „Завръщането на ниската талия“ …Аз май предпочитам нормалната напоследък, а си спомням, че тогава постоянно носех дънки и панталони, с които сега не би ми било особено удобно да седна…още повече, ако са съчетани с актуалните crop tops 🙂 Със сигурност ще мога да ги съчетая подходящо и се надявам поне да не излезе и бельото на показ, защото това не е нещо, което ми се струва привлекателно.

http://codefashion.bg/zavrshhaneto-na-niskata-taliya

Все пак въпреки че модата се върти, 2017 – та не е 1990 и си мисля, че съм се поучила от грешките си като тийнейджърка и почитателка (тогава) на Кристина и Бритни 🙂

5.“Имам две причини да се събуждам сутрин – първата е, защото не ми се спи повече, а втората –  защото ми се живее!“  – Чарлз Буковски

И стига вече писаници…нека живеем! Навън е лято, времето е чудесно, радвайте му се и използвайте всеки повод да усмивки!

inspiration pic

 

 

Вашият коментар

