Best of the week #29 – how to look stylish on a budget, beach fashion, beauty advice from professionals and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Честит понеделник! За някои може да е ваканционен, за други – работен, но така е през лятото – едни са на морето, а други – в офиса. Аз в момента не съм нито от едните, нито – от другите. Мен може да ме намерите по всяко време в парка 🙂 Хм, вече половин месец така, почна лееко да ми дотяга, но се надявам, че плановете за разнообразяване на дневната рутина през август ще се състоят и ще се разнообразим и преди същинската почивка 🙂

От блога обаче не планирам дълги ваканции, така че и днес отново съм на линия с подбрани линкове от изминалата седмица. Първо, да кажем, че ще обърна внимание на тези от вас, които са на плажа с:

1. „10 модни грешки на плажа“ – или как да не изглеждаме нелепо на място, което е предвидено за релакс.  Все пак това не е модният подиум и е добре да не се прекалява с твърде много аксесоари и натруфена визия. Мое мнение, разбира се, и ако се чувствате удобно в стил „Хавай“, спокойно си се носете така 🙂

http://woman.hotnews.bg/moda/10-modni-greshki-na-plazha.51801.html

Въпреки че аз съм фен на предложенията на този линк, където умело е съчетан стилът с удобството, без да има усещане за натрупване и престараване:

http://lazara.bg/moda-stil/tendencii/krasivi-plajni-vizii/

2. А за летните вечери предлагам да обърнете внимание на следния линк, в който има няколко полезни съвета : “ Как да изглеждате стилно с малко пари“ . Аз веднага ще дам за пример с кое съм напълно съгласна – обувките. Няма как да изглеждате добре с обувки на платформи, още повече ако те са евтини. Тоест, ако разполагате с ограничен бюджет, по – добре е да заложите на нещо класическо, без излишни украси.  Това, върху което мен ме накара да се замисля за пореден път тази статия е, че семплото е винаги елегантно, без значение колко пари сме платили за него.

http://woman.hotnews.bg/moda/kak-da-izglezhdate-stilno-s-malko-pari.51788.html

3. „Модно възкресение: Дънковата пола“ –  и за да приключим с модата за днес, добре е да обърна внимание на една базова дреха, която в последно време си възвърна позициите на предпочитан избор за небрежния градски стил. Аз лично винаги съм имала поне по една дънкова пола в гардероба и се радвам, че това лято тя бива представена в различни визии от много модни блогъри и знаменитости. Тя е и едно от нещата, които в контекста на линка по – горе, може да закупим на изгодна цена и да я съчетаем по такъв начин, че да изглежда стилно и скъпо.

http://codefashion.bg/modno-vzkresenie-dnkovata-pola

Стар мой пост с дънкова пола може да намерите тук

Там, обаче тя не е в главна роля, и това е идея да покажа нещо актуално за лято 2017 🙂

4. „…Но не си мислете, че те не се събуждат с тъмни кръгове под очите, подпухнало лице и грива, която сякаш не се подчинява на гравитацията“  Това изречение в следващата статия, която съм подбрала, много ме заинтригува. Защото на всеки от нас се е случвало, когато се събудим в не особено добър вид, тайничко да завиждаме на моделите от списанията, които като че ли изглеждат постоянно перфектно. Е, явно такова нещо няма и всеки си има своите малки тайни: “ 11 ангели на Victoria’s Secret и техните beauty правила“ :

http://www.missbloom.bg/beauty/beauty-novini/11-angeli-na-victorias-secret-tehnite-beauty-pravila

Е, със сигурност едва ли разчитат само на споделеното, но е малка стъпка напред към по – хубавата кожа и по добрия вид, нали така? 🙂

5. „Спортът – 6 ползи за здравето“ – и за край ми се иска да „напомня“ за ползата от спорта и да ви окуража да се опитвате да отделяте време за движение, особено сега, когато денят е по – дълъг. Дори да не е в зала и със специални уреди, една разходка сред природата също е добро начало! Аз мисля, че бях споменала някъде, че в момента почивам от тренировките по пилатес и много ми липсват. Затова пък се опитвам да прекарвам колкото се може повече време навън и в движение, без кола 🙂

http://www.elle.bg/sport/sportut-6-polzi-za-zdraveto.html

За мен ползите са неоспорими и ако сте търпеливи, резултатите няма да закъснеят, което е още по – нахъсващо!

И за да не звуча накрая прекалено назидателно, призовавам пред всичко да се забавлявате…С усмивка, разбира се!

Успешна седмица, приятели!

 

 

Вашият коментар

