Meet the blogger: Q&A – Elena Doynova/ Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Елена Дойнова

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Днес е един от големите летни празници в България – Илинден! Честито на всички именици и пожелавам името да ви носи много здраве и късмет! Поверието гласи, че е важно какъв човек ти дойде в къщата, а тъй като аз приемам Smileystylelady като моето място, а днес е ден за гости, съм изключително щастлива, че ми гостува точно Ели от Maquilab. Тя е един от първите блогъри, които следя, и до днес всяка нейна статия ми доставя удоволствие и вдъхновение. Голям фен съм на абсолютно всичките й постове за планери (не знам как се сдържам да не поръчам хиляди лепенки, стикери и видове планери), на полезните статии, посветени на блогването, а flatlay снимките винаги ми дават прекрасни идеи за творчество 🙂 Ценя в нея това, че винаги в постовете й се усеща, че пише за читателите си, а не с цел да натрупа n – на брой харесвания на всяка цена.

Благодаря й, че отговори на въпросите ми и Ви оставям в компанията на нейните отговори.

maquilab photo


maquilab photo 1

Защо започна да списваш блог?

Защото в далечната 2010-а нямаше БГ блогове за ревюта на козметика. А пък козметика имаше – не можех да оставя нещата така. 🙂

Опиши блога си с 5 думи.

989 публикации и 5 страници.

Нямам никаква идея как да го опиша – идва ми нещо от рода на „той е мотивиран, креативен и проактивен член на подсъзнанието ми”, но това звучи като част от интервю за работа на шизофреник…

Какво ти дава вдъхновение/мотивация?

Основното вдъхновение за един блог за козметика е… козметиката. Цветове, форми, усещания. За темите, които не са свързани с козметика – други блогъри, ежедневни смислици и безсмислици. J

Как успяваш да се организираш?

С „истински” органайзъри! Сериозна мания са ми.

Какъв вид постове обичаш да четеш най – много?

Адекватно написани ревюта, размишления на тема блогване и социални медии.

Колко често може да очакваме постове от теб?

Дълго време се опитвах (и успявах) да вместя три поста седмично в програмата. Сега обаче промених разбирането си за това как искам да изглежда блога и намалих броя им до два седмично – толкова ми идват „отвътре”. Решението ми обаче е да не си давам зор и да пиша само тогава, когато имам нуждата да го направя. Това може да доведе до още по-сериозно намаляване, а може да доведе и до увеличаване в един момент. Знам колко е важно хората да имат нови материали за четене, познавам този вид глад, но знам и колко по-важно е тези материали да са провокирани от реално желание да напиша нещо.

Към момента кой е любимият ти пост? (Моля, вмъкни и линк към него)

Не мога да избера само един, нека са поне два!

Какво научи от времето, прекарано като блогър?

Блогването ме научи на толкова много неща, че и в цял пост няма как да ги опиша – от това да си оправям проблеми по кода до здравословна порция непукизъм . Всъщност, сегашната ми работа е следствие на някои от уменията, придобити покрай блога.

Какъв съвет би дала на някого, който желае да стартира блог?

Да не се предава на първия месец и да не смята, че нещо ще му бъде дадено наготово.  Да се старае да изгради общност от ангажирани читатели и да не се поддава на манията за „последователи и лайкове”. Да се забавлява.

Какво е любимото ти нещо в блогването?

Това, че непрекъснато си изложен на нещо ново – продукти, мнения, трендове. Общността е огромна и винаги се появява нещо, което те кара да се ентусиазираш. Няма и ден скука. 🙂

Как обичаш да прекарваш уикендите си?

Как обичам да ги прекарвам и как ги прекарвам са две различни неща, за съжаление. Бих искала поне през уикенд да съм на ново място, а всъщност в повечето случаи съм пред компютъра. Но това ще се промени.

Кои са първите три неща от твоя списък с желания?

  1. Да се „разходя” до Япония за няколко месеца
  2. Да пия люто Блъди Мери на екзотичен плаж – с крачета, потопени в безумно лазурна вода
  3. Да имам собствен бранд декоративна козметика или канцеларски материали

Как релаксираш?

С писане, с разходки, с декориране на органайзери… Истината е, че от около две години насам някак все не мога да си почина пълноценно и това ми е голям проблем.

Моля, остави линкове към всички профили от социалните медии, които ползваш!

maquilab photo 2

https://www.facebook.com/maquilab/

https://www.instagram.com/maquilab/

https://www.pinterest.com/hella_d/

https://www.bloglovin.com/blogs/maquilab-2319900

https://plus.google.com/u/0/+ElenaDoinoffMaquiLab

Усмивки, надявам се, че за пореден път съм успяла да Ви представя една прекрасна дама, която си заслужава да следвате и Ви пожелавам спокойна вечер! А направихте ли си планове за уикенда ;)?

Вашият коментар

