Review: L´Oreal Paris Colour Caresse Wet Shine Stain and Bourjois Paris Blush

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Как сте? Надявам се, че използвате пълноценно неделния летен ден за почивка, плаж, екскурзия или разходка 🙂 Е, предполагам, че вечерта ще сте приятно уморени и затова и предлагам едно кратко ревю на два продукта, които бързо се превърнаха в мои любимци през сезона.

2017-07-23 09.41.38

L´Oreal Paris Colour Caresse Wet Shine Stain и Bourjois Paris Blush ми бяха изпратени за проба от Parfimo – оригинални парфюми и козметика. С тях вече в няколко статии работим заедно и съм доволна от избора, който ми предоставят. Ружът на Bourjois Paris е може би един от бестселърите на марката и аз съм го ползвала (в друг нюанс) още като ученичка в гимназията. Него избрах по леко носталгични причини, докато продуктът на L´Oreal Paris ми беше любопитен, тъй като не е наличен по стелажите на марката в дрогерията. А какво е моето мнение за тях, може да прочетете в редовете по – долу ↓

L´Oreal Paris Colour Caresse Wet Shine Stain в цвят 191 Stubborn Plum е доста приятен продукт под формата на гланц за устни, който обаче е по – дълготраен и остава по устните остатък или stain. Съдържа хидратиращи масла и концентрирани пигменти, които спомагат за по – дълго издържащ цвят с бляскав финиш. По описание в интернет би трябвало да издържа до 6 часа, но според мен са максимум 4 :), което изобщо не е малко за този тип продукти.  Писала съм за него в темата за Summer lip colors/ Летни цветове за устните – Essence, Catrice, Llums, Golden Rose, L’Oreal and Kiko Milano.

Това, което най – много ми харесва на мен е, че не се разлива по устните. Нанася се изключително гладко и леко и не подчертава недостатъци. Няма нужда от молив за очертаване. Като цяло не е претенциозен продукт, но с хубава опаковка. Поне на мен ми изглежда много красива за цената си. Може да го намерите на следния линк:

http://www.parfimo.bg/kozmetika-l-oreal-paris-colour-caresse-wet-shine-stain

2017-07-23 15-3.33.43

Bourjois Paris Blush в нюанс 16 Rose Coup De Foudre се превърна за мен в един най – използваните продукти за лято 2017. Даже съжалявам как толкова време съм го подминавала. Цветът е прекрасен, прасковено – розов и подхожда изключително много на хора с по – светла кожа.  Не е напълно матов, а по – скоро стои като сатенен. Отразява слънчевите лъчи и придава на лицето здравословен блясък и цвят. Пигментацията му е средна, което е голям плюс, защото със сигурност от едно минаване с четката не може да се прекали. Трайността – средна, тоест подновявам го по средата на деня. По мое мнение подхожда на всякакъв грим и е един от тези продукти, които помагат за т.нар. effortless look. Изглежда естествено и като цяло отговаря на всички мои изисквания за руж. Знам още от години, че опаковката им е малко слаба страна и не издържа на изпускане. Засега нямам проблеми, но да видим…Има огледалце, което винаги е предимство, но четчицата досега не съм я ползвала. Предпочитам да го нанасям с по – голяма пухкава четка.

2017-07-23 15.39.57

Може да го намерите на този линк:

http://www.parfimo.bg/kozmetika-bourjois-paris-blush

Ако трябва с две ръце да препоръчам нещо, то това би бил ружът на Bourjois. Предният продукт от марката, който също пробвах чрез Parfimo тук, също е страхотно попадение и смея да твърдя, че ставам все по – голям фен на очната линия.

А Вие пробвали ли сте някой от другите цветове ружове и допадат ли Ви? Имам нужда и от препоръки за още подобни гланцове със „стейн“ ефект, тъй като в момента харесвам много блясъка по устните, но в движение не е удобно да се подновява често.

Прекрасна неделна вечер, усмивки! И хубава почивка на тези от Вас, за които ваканцията предстои!

Disclaimer: Постът не е спонсориран и нямам ангажимент да пиша положително ревю. Мнението ми е изградено на лични впечатления и усещане за продуктите.

 

One thought on “Review: L´Oreal Paris Colour Caresse Wet Shine Stain and Bourjois Paris Blush

  1. Pingback: Some summer 2017 favorites/Няколко любимци от лято 2017 | smileystylelady

Вашият коментар

