Review: URIAGE Hyseac 3 – Regul Global Skin Care, Purifying Mask and Cleansing Gel+Water Eye Countor Cream and Thermal water

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Преди известно време при едно от посещенията ми до аптеката в търсене на крем за моята кожа, склонна към несъвършенства, попаднах на един от комплектите на Uriage. Досега не бях ползвала абсолютно нищо от марката, но така събраните продукти ми се сториха като добра възможност да тествам няколко неща от линията им за проблемна кожа. В допълнение си взех и крем за околоочния контур.

2017-07-27 12.55.24

Реших да направя едно общо ревю, тъй като ги ползвах заедно и дори и от продуктите в промоционален размер успях да добия впечатления. Цената на целия комплект беше около 30-32 лв и единствено пълноразмерен е кремът за глобална грижа на кожата – Uriage HYSÉAC 3-REGUL. Той представлява цялостна грижа за мазна и проблемна кожа, склонна към несъвършенства. Рекламиран е, че е с 3 патента и действа като:

  • Редуцира пъпките и черните точки
  • Регулира секрецията на себум
  • Намалява бактериалната адхезия и балансира кожната флора
  • Свива и стяга порите
  • Изглажда кожата и предотвратява появата на остатъчни белези и пигментни нарушения

Активни съставки: Термална вода Uriage, MPA-REGUI (нов патент),TLR2-REGUL, Liquorice, AHA и BHA комплекс, Piroctone Olamine, Pore-refinyl (от сайта на Uriage)

2017-07-27 14.55.13

Моят опит с продукта: Консистенцията му е лека и не натежава върху кожата. При нанасяне на проблемни участъци се чувства леко щипане, като че ли съдържа и нещо дезинфекциращо. Усеща се приятно и съм нямала проблем с него като основа под грима. Кожата ми бе в сравнително добро състояние, като със сигурност не се е случило някакво чудо, което да предотврати появата на пъпки. Продуктът е добър, но това, което на мен не ми достигна, за да си го купя отново на всяка цена, е фактът, че беше страшно неикономичен. При нанасяне сутрин и вечер в обичайно за мен количество той свърши за месец. Не мисля, че досега ми се беше случвало.

Термална вода Uriage – за нея съм писала в поста за термалните води .

Не ми е любимец в категорията, най – вече поради по – соленото усещане върху кожата и не толкова фината струя. Иначе при наличие на добра цена спрямо останалите на пазара, бих си я закупила отново.

Почистващ гел HYSEAC GEL NETTOYANT/CLEANSING GEL – този продукт не го намирам в българския сайт на марката и не съм сигурна дали се предлага извън промоционалните комплекти. Представлява стандартен измивен гел, който почиства кожата от замърсявания и я освежава.

2017-07-27 14.58.50

Моят опит с продукта: Аз го използвам след като съм премахнала грима си с мицеларна вода. Той, за разлика от крема, се оказа икономичен и съвсем малко количество ми е достатъчно, за да измия лицето си. Като почистващ продукт бих казала, че се справя доста добре и се нарежда веднага след любимеца ми на La Roche Posay. Разфасовката от 50 мл. е изключително удобна за пътуване и се надявам да го има в аптеките, за да ги редувам. Бих купила отново и в пълен размер.

Маска за лице HYSEAC MASQUE GOMMANT/EXFOLIATING MASK – тази маска също ми се струва много интересна и имам положително впечатление от нея. Представена е като нежна ексфолираща маска за комбинирана и мазна кожа, склонна към несъвършенства. Комбинира абсорбираща и почистваща порите ефикасност на маска с отпушващата, изглаждаща и изравняваща тена, сила на ексфолиант. Може да се ползва и като двете.

2017-07-27 15.34.14

Моят опит с продукта: Мостричката беше само 15 мл., но успях да я тествам и смятам, че изобщо не е лош продукт, Частиците са фини и не се получава грубо търкане по кожата, Тоест ще допадне на тези от Вас, които предпочитат нежна ексфолиация. Кожата се усеща по – гладка и стегната. Бих я закупила отново.

Термален хидратиращ крем за околоочен контур SOIN D’EAU CONTOUR DES YEUX /Water Eye Contiur Cream- този крем „обещава“ доста неща: намаляване появата на фини линии и редуциране дехидратацията в деликатната зона на околоочния контур. Тъмните кръгове са премахнати, а кожата е свежа и сияйна. И още няколко реда прекрасни неща. Съдържа като активни съставки:

  • Хидротермален комплекс
  • Dextran Sulphate

2017-07-27 15.45.38

Моят опит с продукта: Той обаче за мен беше пълно разочарование. Приятна лека консистенция и…дотам. Не бих казала, че съм впечатлена нито откъм хидратация, още повече откъм действие. За себе си бих го сравнила с хидратиращото кремче на Balea от синята серия, който обаче е поне 6 пъти по – евтино. Не бих го закупила отново. Цена/количесто: около 18 лв за 15 мл. Също свърши бързо, което е нетипично за този тип продукти.

2017-07-27 15.55.11

В заключение ще споделя, че винаги опита с козметиката е малко или много личен и няма как да е един и същ при всички ни. От серията за проблемна кожа на Uriage аз лично си харесах няколко продукта и бих пробвала още. Преди време ползвах и мицеларната им вода и мнение за нея може да намерите в този пост

А Вие пробвали ли сте нещо от марката, което много да Ви е впечатлило и да препоръчате?

Аз оставям отворена за експерименти в грижата за кожата и Ви пожелавам прекрасна вечер, усмивки!

One thought on “Review: URIAGE Hyseac 3 – Regul Global Skin Care, Purifying Mask and Cleansing Gel+Water Eye Countor Cream and Thermal water

  1. Pingback: My experience with face masks: Alverde, Balea, Chamos Acaci, 7th Heaven and Himalaya/Моят опит с маски за лице | smileystylelady

Вашият коментар

