What blogging taught me?/На какво ме научи блогът?

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Ето така неусетно за мен минаха две години откакто се престраших да регистрирам моето място в Интернет пространството. Отначало наистина не знаех съвсем какво правя, каква е целта ми и къде искам да стигна, но днес вече, смея да твърдя, че имам по – ясна представа за това какво искам аз да дам на блога и моите читатели. и какво респективно да получа обратно 🙂

What blogging taught me

Въпреки че започна като един дневник на всичко, което ме вълнува, сега вече блогът ми дава много повече от свободата да излея чувствата, емоциите и мнението си пред екрана. Защото се оказва, че писането на постове е двупосочен процес, при който от една страна споделяш своето лично мнение, а от друга – се срещаш с различни гледни точки, отворен си за дискусии и коментари.

Воденето на блог не е някакво егоистично хоби или дейност, в която ти трябва да се мислиш за последна инстанция по темата, а е по – скоро за мен и начин за научаване на много нови неща…А мен „моят розов облак“ както често си го наричам ме научи:

1.Да бъда постоянна – основното при блоговете е постоянството. Добре е да има график на постовете и да се опитваме максимално да се придържаме към него. В началото не беше така и това си личеше и по броя на хората, които ме следяха.

2. Да бъда организирана – с идеята за постоянство в писането, дойде и проблемът за организацията. Колко често е добре да се създава пост? Кога да се снима…и още много други такива въпроси известно време ме занимаваха сериозно и ми беше трудно да стигна до идеалната среда. Когато обаче седнах с органайзера в ръка и започнах да планирам и да се стремя да създавам редовно постове, всичко много се промени. Това е и едно от най – важните неща, на които ме научи Smileystylelady – да бъда преди всичко организирана и да планирам. Повече за това съм писала в този пост. Вече година и половина откакто използвам планерите за блога и в ежедневието си и мисля, че всичко се случва поне една идея по – лесно.

3. Да бъда уверена – и не че някога съм била неуверена, но чувството, че правиш нещо, което хората оценяват, е признак, че имаш какво стойностно да споделиш. Уверена съм, че идеите, които стоят зад всеки един пост, срещат своите съмишленици в лицето на моите читатели и така намирам нови приятели и хора, с които мислим еднакво.

4. Да експериментирам – във визията, грима, козметиката, защото може би точно там ще открия моята идентичност и както се случва при мен точните продукти и тоалети, които да разкрият най – доброто от мен!

5. Да не се страхувам да бъда различна – може би едно от най – лошите неща на унифицирането на хората, е това, че те започват да бъдат едни и същи – в разсъжденията, визията, изразяването. Е, за мен една от най – ценните идеи на блоговете е да бъдат различни! Не може всички да пишат за едно и също, само защото е модерно. Винаги се опитвам да балансирам откъм съдържание. Без значение, че в повечето ръководства за успешните блогове пише, че трябва да се придържаме към максимум две основни теми 🙂 Това просто не съм аз!

6. Да бъда себе си! – и съвсем във връзка с последното изречение горе, блогът ме научи да бъда себе си винаги. Читателите усещат неискреността и фалша и затова не виждам смисъл да се представям за каквато не съм в социалните медии. Защото аз съм си аз – просто обикновено момиче, което се усмихва по много, старае се винаги да открива положителното в живота и се интересува от мода, козметика и пътувания, без да ги превръща в центъра на съществуването си!

Искам за пореден път да благодаря на всички, които сте с мен и ме четете! Чрез блога открих и страхотни хора, с които си допаднахме по интереси и завързахме виртуални приятелства, които може би при първа възможност ще прерастнат и в реални. Открих още, че има много готини хора, които ме подкрепят, без дори да ме познават, Защото това, на което искам аз да науча моите читатели чрез блога е, че в живота ни не трябва да има място за „хейт“ и за негативни мисли. Нека бъдем позитивни и усмихнати! Все пак винаги е по – забавно да гледаш на живота от веселата му страна!

И като се замисля…имам още много да се уча – искам да подобря качеството на снимките си, да развивам и „разхубавявам “ още блога, за да мога да предложа хубаво изживяване за всички Вас, които случайно или не попадате при мен…За да се върнете!

Прекрасна неделна вечер, усмивки и винаги преследвайте мечтите си!

One thought on “What blogging taught me?/На какво ме научи блогът?

Вашият коментар

