Best of the week #31 – After beach routine, color mixing, vitamins for the skin and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Как сте в последния ден от юли? Направо имам чувството, че буквално излетя…Когато се обърна знам, че е било забавно, но в същото време си мисля дали нещо изобщо се е случило. Вие чувствате ли се така понякога, когато се замислите за факта колко бързо лети времето? Е, повече за това ще пиша и покажа в снимките от юли, а дотогава..,.малко събрани полезни линкчета от изминалата седмица както всеки понеделник.

Доста се чудех с кое да започна, но тъй като ми се иска да е цветно…

1. “ Наръчник на цветовете: Кои са правилните цветни комбинации“ – защото всеки от нас се е питал: „Това с това подхожда ли си?“…Е, това е добро начало за край на чуденията! И не, че не може да се смесват и на пръв поглед несъвместими цветове, (поне аз обичам хора, които експериментират), но със сигурност линкът по – долу ще помогне в моментите, когато стоите разколебани пред гардероба и налагате една до друга закачалките с дрехи 🙂 В тази тема също има един цветови guide, така че съчетавайте смело, усмивки!

https://dama.bg/gallery/naruchnik-na-tsvetovete-koi-sa-pravilnite-tsvetni-kombinatsii/17256/

2. И след модния гид – към останалите полезни съвети, които са свързани с красотата и грижата за кожата: „Лятна рутина за красота след плажа“ . И тъй като на почивка не трябва да пренебрегваме в никакъв случай разкрасяващите ритуали и средства, няколко полезни напомняния как да се приберем след ваканцията си със сияеща кожа и лъскава коса 🙂 В една от предишните теми тук може да намерите повече и за грима на плажа, но дори и да не носите нищо, грижата за кожата на лицето и тялото след това, е абсолютно задължителна. Слънцето и солената вода доста ги изсушават и изтощават, затова не пропускайте в никакъв случай хидратацията!

http://www.missbloom.bg/beauty/saveti-tendencii/lyatna-rutina-za-krasota-sled-plazha/

3. “ Как влияе всеки витамин на кожата ти“ – на мен лично тази статия ми беше доста полезна и ми послужи за основа да прочета повече за витамините и тяхното непосредствено влияние върху кожата. Все пак всички искаме максимално дълго да имате стегната и гладка кожа 🙂 Аз си признавам, че познанията ми по темата бяха много повърхностни и в момента все още се образовам и чета, за да мога да избирам полезни кремове в бъдеще, които да съдържат нужните на моята кожа съставки. Може би бих се опитала да подготвя някакъв пост на основата на тази статия, но ще ми е нужно време за подготовка и разучаване 🙂 Засега съвсем бегло запознаване:

http://glamour.bg/bg/article/44544.kak_vliiae_vseki_vitamin_na_kojata_ti./?current_image=1#main-article-img

4. Не знам дали си спомняте или сте пробвали, но тук бях писала за едно нетрадиционно използване на мицеларната вода като шампоан. Аз тотално бях забравила за това, но след като видях статията с „5 необичайни начина да използваме мицеларна вода“ се сетих, че явно този козметичен продукт има доста различни приложения. Както съм писала и преди, като шампоан ми се струва твърде неикономично, но останалите идеи не са никак лоши.
Малък update: пръснах си Poison Girl – Dior на китката и се опитах да премахна аромата с тампон с мицеларна вода и ароматът вече не усеща толкова силно, но не се премахна съвсем. Мисля, че бих пробвала и останалите предложения…А Вие?

https://woman.hotnews.bg/krasota/5-neobichajni-nachina-da-izpolzvame-mitselarna-voda.48146.html

И за край днес ви вдъхновявам с една снимка от приятно местенце в Пловдив, за което скоро ще споделя в блога:

IMG_20170730_232315_792

…защото е важно самите ние да се зареждаме с положителни емоции, като се опитваме да намалим негативизма около и вътре в нас!

Усмивки и прегръдки от мен с пожелание за една позитивна седмица! И ако някой си мисли, че за жалост вече сме преполовили лятото, аз, като вечен оптимист с розови очила ще кажа, че целият август в пред нас, за да го наситим със спомени и незабравими моменти, нали така!? 🙂

One thought on “Best of the week #31 – After beach routine, color mixing, vitamins for the skin and more…

  1. Pingback: Best of the week #32 – Weekend trips, 7 things you don’t know about Italy, what you should have in mind about Retinol and more… | smileystylelady

Вашият коментар

