My experience with face masks: Alverde, Balea, Chamos Acaci, 7th Heaven and Himalaya/Моят опит с маски за лице

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

И за Вас ли неделя е ден за глезене и козметични ритуали? В последно време наблюдавам, че маските за лице са на почит и козметичните фирми се надпреварват да предлагат нови и обещаващи продукти на пазара в тази категория. Мен също не ме подмина манията и реших да изпробвам няколко, за които в поста съм подготвила нещо като мини ревюта.

През последната година поради проблемите с кожата (Acne at the age of 30?/Акне на 30 години?) избягвах ползването на продукти, които не са ми предписани от дерматолог. Напоследък обаче положението се поуспокои дотолкова, че т.нар. breakouts са по – спорадични и си позволявам да поглезя лицето. Всички маски, които съм избрала и пробвала са подходящи са комбинирана към мазна кожа, склонна към несъвършенства. Тоест, ако имате суха кожа, не съм убедена, че биха свършили работа. Може да се намерят лесно в дрогерията:

2017-08-06 09.57.55

1. Alverde Maske Beauty & Fruity Bio-Limette Bio-Apfel, 15 ml – преди много харесвах нещата от серията. В блога може да намерите ревюта за измиващата пяна тук и за матиращия крем тук. И двата продукта са доста добри за цената си и са подходящи за кожа без проблеми. Маската се води избистряща и регулираща омазняването. Допадна ми това, че е с натурални съставки: масло от ший, масло от слънчогледи и маслини. След престой от около 10 минути се втрива в кожата. На мен обаче точно тази маска не ми допадна особено, усещах някаква тежест върху кожата си и като цяло не бих си я купила отново. Цена: около 3 (2.79) лв.

2017-08-06 11.46.26

2. Balea Tuch-Maske mit Aktivkohle-Vlies – серията с активен въглен е сравнително нова за българския пазар (от тази година), но като че ли в последно време тази съставка се превърна в някаква козметична мания. Тайната се крие в свойството на въглена да действа като магнит за замърсяването по повърхността и порите на кожата, извличайки мръсотиите и излишното омазняване. Шийт маската на Balea пасва идеално към лицето ми, на мен лично ми действа много освежаващо и след употребата ѝ усещам лицето си по – чисто.  Не съм сигурна, че свива порите, защото аз нямам широки такива. Като изключим „страшния“ ѝ вид, я харесвам и купувам поредна опаковка. Цена: 2,79 лв.

2017-08-06 09.59.30

3. Balea Reinigende Maske – почистващата маска е подходяща за всеки тип. Съдържа цинк, който тушира възпаленията, бяла глина, хиалуронова киселина и млечни продукти. Абсорбира излишната мазнина, успокоява кожата и смалява порите. По описание звучи супер и не е никак лоша, но не бих казала, че прави нещо особено. Аз я взех на промоция от 0.79 лв., и за тази цена си беше идеална. След употреба кожата се усеща временно по – гладка и стегната. Количеството стига дори за 3 пъти и за поглезване мисля, че е добре да се пробва.

2017-08-06 10.02.45

4. Chamos Acaci Charcoal Repair Silk Mask Pack – почистваща маска с бамбуков въглен и пептиди. Доколкото разбрах от консултантките в Lilly Drogerie това са нов вид маски. Производителят е Корея. Обещава идеално чиста и сияйна кожа. Повишава защитните функции и удължава жизнеността и виталността на кожата.

  • предотвратява появата на акне
  • стяга и почиства запушените пори
  • редуцира омазняването
  • противовъзпалително действие
  • успокоява раздразнения
  • омекотява и освежава
  • бърз анти – ейдж ефект
  • стимулира производството на колаген.

Доста дълъг списък от положителни действия, за който не мога да кажа в дългосрочен план дали се изпълнява. Усещането е като при въгленовата маска на Balea. Прилепва добре към контурите на лицето ми. Тази беше с няколко лева по – скъпа и със сигурност ще си я купя пак. Не я намирам във всеки магазин от веригата обаче.

2017-08-06 10.01.09

5. Montagne Jeunesse 7th Heaven Charcoal Masque – представлява маска 2 в 1. Комбинира почистващата сила на въглена с ексфолииращата функция на черупките от орех. Почиства и ексфолира лицето, като премахва черните точки на повърхността и замърсяванията в порите. Частиците са малко по – груби и ще се хареса на тези от Вас, които предпочитат по – дълбоко ексфолиране. За мен има добър ефект и бих я закупила отново. Кожата е почистена, стегната и гладка. Мисля, че спокойно ще стигне и за две използвания.

2017-08-06 10.14.56

6. Montagne Jeunesse 7th Heaven Tea Tree Sheet Mask – лист маска с чаено дърво и мента. „Събужда“ и освежава кожата. Усещането наистина е много приятно, но проблемът е, че изобщо не пасна на формата на лицето ми и трудно я задържах. Препоръчвам я за особено за лятото, но ако Ви е удобна.

Цената и на двете маски беше около 3 лева.

2017-08-06 11.49.45

7. Himalaya Clarifying Mud Mask – почистваща маска за лице с глина. Подходяща е за мазна и комбинирана кожа. Освежава и подмладява кожата, абсорбира излишната мазнина. Обогатена с орех, който премахва черните точки и мъртвите кожни клетки, и хума, която премахва дълбоко вкоренените замърсители. Минерална глина подобрява кръвообращението и прави кожата мека и нежна. При изсъхването ѝ се усеща стягане на лицето, а след измиване кожата е по – мека и стегната. Цена: около 4-5 лв и количеството е доста голямо. Ако имате суха кожа, не я препоръчвам. Почиства се малко трудно, но нямам други забележки към нея.

В поста си за козметиката на Uriage тук бях споделила мнението си и за тяхната маска, която харесах, но е в малко по – високия ценови клас, ако мога така да ги разгранича.

Със сигурност редовното използване на подходящи маски има благотворно влияние върху кожата и аз още съм в търсене на любими, които да споделям с Вас. Подходящи са за ползване винаги, когато имате нужда да поглезите и „събудите“ кожата си. Спомагат и за изглаждането ѝ. Разбира се ефектът е временен, затова е нужно да ги превърнете в част от разкрасителния си режим. Ако имате препоръки ще се радвам да ги споделите тук в коментарите под поста или в страничката на блога във Facebook

Желая прохладна неделна вечер, усмивки и да не забравите да се отпуснете и поглезите!

 

 

Вашият коментар

