Best of the week #33 – Some autumn trends, 10 advices for glowy skin, longlasting tan and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

И днес , както всеки понеделник от началото на годината, съм на линия със статиите, които са ме впечатлили през изминалата седмица. И ето, седнала съм пред компютъра със сладолед в ръка, загледана през прозореца, усещайки жарките слънчеви лъчи по кожата си и си мисля, че лятото като че ли вече си отива…Напоследък на много места почнах да срещам модните тенденции за новия сезон и всякакви съвети как да задържим лятото по – дълго, а аз не съм стигнала до моята морска ваканция…Имам чувството, че за почти всички вече летните дни са почти отминали, а аз все още съм с надеждата, че ми предстоят горещи дни и знойни вечери. Не знам кой е правилният подход към нещата, но пък всичко е въпрос на гледна точка, нали така?

Миналият уикенд за пореден път успяхме да прекараме няколко дни с любими хора на вила в планината и ако се чудите как да прекарате почивните дни през август и септември, горещо препоръчвам разходките в гората. Вчера разказах за нашето преживяване на екопътека „Невястата“ до Пампорово и ви съветвам да разгледате къде, около мястото, където живеете , има възможност за такъв тип туризъм. Със сигурност (поне за мен) е по – зареждащо и отпускащо от неделен ден на басейн в градската лудница 🙂

Това отново беше лирическо отклонение от есенцията на днешния пост, но ми е позволено …нали?

1. Обувки есен-зима 2017-2018 – е, вече преминавам директно към тенденциите при обувките от модните подиуми. Харесвам сребърното, макар че не е особено практично за българските условия 🙂 Обаче бели ботуши ми изглеждат някак много ретро…Като цяло интересно ми е какво ще предложат в търговската мрежа, защото е ясно, че на ревюта винаги се представят най – екстравагантните модели. Боти с връзки до глезена ми звучи добре, особено на по – дебел стабилен ток за ежедневието, а ако е ефектен и той, още по – добре. Аз лично много не обичам да пазарувам зимни обувки и не съм особено развълнувана точно за тази част, но да видим…

http://lazara.bg/moda-stil/tendencii/obuvki-esen-zima-2017-2018/

А на Вас, усмивки, кое Ви допадна като тренд и на какво бихте заложили?

2. “ Смяна на сезона: Тенденциите, които ни пренасят плавно в есента“ – а за плавен преход към по – хладните утрини и вечери на линковете ще намерите една селекция на няколко задължителни елемента, които е добре да имате в гардероба си. Миналата година бях подготвила и аз една публикация (Transition from summer to fall wardrobe/Как да пренастроим гардероба си за есента?) по темата с по – скоро основни положения, които може да пробвате, без много усилия и нови покупки все още 🙂

https://www.viewsofia.com/article/37342/Smiana-na-sezona-Tendenciite-koito-ni-prenasiat-plavno-v-esenta

http://www.missbloom.bg/moda/tendencii/letnite-tendentsii-koito-shte-nosim-prez-esenta/?gallery-photo=6

3. И за да не изпускаме нищо от лятото – “ Как да запазим тена си по – дълго?“...Поне тези, които го имат, защото аз май никога не съм се виждала почерняла 🙂

http://www.missbloom.bg/beauty/saveti-tendencii/kak-zapazim-tena-po-dalgo/

Да знаете, че ако сте от тези хора, които придобиват красив бронзов загар и успяват да го поддържат цяло лято…малко завиждам :), благородно, разбира се! Но пък толкова гладка и красива изглежда кожата, затова пазете я и я обгрижвайте редовно!

4. „Тайните на корейките за вечна младост“ – сигурно сте попадали някъде из интернет пространството на една една снимка на жена с азиатски черти, която изглежда като тийнейджърка, но се оказва, че самата тя има две дъщери в тази възраст. Факт е, че в много от източните култури грижата за тялото и лицето е изключително важна и има какво да научим от тях. Дали споменатите в линка са единствените им тайни…съмнявам се, но са добро начало 🙂

https://woman.hotnews.bg/krasota/tajnite-na-korejkite-za-vechna-mladost.52186.html

5.“10 ефикасни съвета за сияйна кожа“ – и продължавайки темата за хубавата и поддържана кожа, няколко съвета, които сигурно много от Вас знаят, но дали ще се осмели някой да си признае, че не винаги прилага…? Аз с чиста съвест си казвам, че може би до момента, до който не навърших 30, пропусках поне половината и изобщо не бях запозната с хилядите видове маски, природни разкрасители и прочие. Но това не е за пример! Всяка грижа е важна и се отплаща!

https://woman.hotnews.bg/krasota/10-efikasni-suveta-za-siyajna-kozha.51300.html

Дори и да започнете с нещо просто, неизискващо твърде много време и пари, ако го превърнете в навик, то ще се отплати във времето. Пример: пиенето на много вода :)!

20170811_182419-01

И за завършек на публикацията – една планинска панорама, на която имах щастието да бъда свидетел цели два дни. Не може да не се успокоиш и да се отърсиш от всички ежедневни малки проблеми, които често ни тормозят, само защото не успяваме да се откъснем от тях и за миг. Затова, усмивки, при всяка възможност…бягайте – не от проблемите по принцип, а за да изчистите съзнанието си и да го освободите за това, което си струва!

Спокойна вечер, усмивки!

4 thoughts on “Best of the week #33 – Some autumn trends, 10 advices for glowy skin, longlasting tan and more…

  1. Pingback: Best of the week #34 – Nail trends, 1 day detox plan, beauty tricks you shoud never try and more… | smileystylelady

  2. Pingback: My month in photos: August/Моят месец в снимки: Август | smileystylelady

  3. Pingback: Best of the week #35 – Makeup trends Autumn/Winter, fashion tricks that save time, nail colors and more… | smileystylelady

  4. Pingback: Best of the week #36 – Autumn colors, denim trends, cozy perfumes for fall and more… | smileystylelady

Вашият коментар

