I ❤ AUTUMN // TAG

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Как сте в тази така типична есенна неделя? Някои осъмнаха със сняг, вчера цял ден валя дъжд, а днес при нас в Пловдив вятърът усилено гони листата из града…Идеалното време да си стоиш вкъщи, да наблюдаваш играта на природата навън и да се наслаждаваш на почивния си ден!

Дали есента ми е любима? Е, няма да е честно, ако не кажа, че аз като че ли съм повече фен на пролетта и лятото, но не мога да отрека красотата на есенната палитра. Може би ми е малко носталгично все още и трудно се настройвам за уютни вечери вкъщи (аз обичам да съм повече навън), но съм сигурна, че съвсем скоро ще ме обхване и коледната треска и ще чакам с нетърпение всеки нов ден 🙂

За темата и въпросите от ТАГ – а днес искам да благодаря на Таня от TANIX`S HAPPY PLACE, а аз от своя страна бих искала да прочета отговорите на Злати от The Eyeliner Tragedy  и Михаела от Caramel Bear Blog а и всеки, който желае да сподели своето усещане за есен, разбира се 🙂

И без повече приказки, преминавам директно към:

1. Кое е нещото, което символизира началото на есента за теб?

Може би първият учебен ден. Може и да звучи странно, все пак отдавна не съм в училищна възраст, но с настъпването на 15 – ти септември аз лека – полека преминавам вече на есенна вълна. Дори вече с дете в училище си мисля, че това е още по – актуално. Прибираме се от почивка в началото на месеца и след една седмица бързо преминаваме в работен/училищен/градински режим.

2. Кое е любимото ти място през есента?

Паркът! Без колебание, особено в слънчевите есенни дни по обед. Нападали листа, прекрасни цветове, усещането за приближаващите студени дни и желанието на хората да насъберат колкото се може повече хубаво време и свеж въздух навън (това със свежия въздух не е особено вярно за големия град, но, прогрес, уви…)

autumn park

3. Есента е времето на свещите. Кой е любимият ти аромат свещ, който палиш вкъщи?

Тук може би ще изненадам някого, но аз НЕ паля свещи и нямам навика да купувам такива…Сигурно е странно, не знам, но и в последните години с малко дете вкъщи даже не съм се и замисляла 🙂

4. Коя е любимата ти есенна напитка?

Нямам някоя специална напитка, която да свързвам конкретно с есента, но тогава е времето, в което често посягам към чая. А и в блога може да си припомните поста ми с My favourite winter drinks/ Любими зимни напитки.

marhmellow and cocoa

5. Пухкави чорапи?

Навън ли!? Иначе всичко пухкаво е идеално за сгушване вкъщи 🙂 Чорапи, одеяла, чорапи и шалове…Предстоят студени дни и нощи все пак!

6. Сезонът на тиквата е все пак. Коя е любимата ти тиквена храна/напитка?

Не съм най – големият фен на тиквата, но обожавам тиквената крем супа на любимия. Рецепта тук. Даже се сещам, че съвсем скоро май ще почнем честичко да си похапваме! А това прословуто тиквено лате на Starbucks вече направо му се чудя дали е толкова вкусно или е някаква интернет истерия 🙂

7. Кое е нещото, което очакваш с най- голямо нетърпение през есента?

Няма нещо конкретно, което да очаквам. Обичам вечерите, прекарани вкъщи със семейството ми, когато си мързелуваме и почиваме. Обичам моментите, когато вечеряме в уютни ресторанти с приятели или пък пием топъл шоколад в някой късен неделен следобед. Та в този ред на мисли – да, очаквам с нетърпение всичко това и се надявам на прекрасна есен! А ако става въпрос за тази конкретна есен  – едно пътуване, до което остава по – малко от месец! Йеее!

autumn colors

Е, това бяха всички отговори от моя страна. Беше ми изключително приятно да отговоря и ми стана още по – есенно! Надявам се да съм допринесла и за Вашата усмивка и приятно прекарване на тези около 3 минути четене на поста! Желая спокойна неделна вечер, усмивки!

 

Вашият коментар

