5 blogging sins I am guilty of/ 5 блогърски грехове

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Май днес е ден за признания…Е, то истината не може да се скрие, но написаното черно на бяло си остава тук като едно напомняне за мен да не правя повече така…Дали!? Е, поне ще се опитам!

Първо, искам да уточня, че едва ли блогърските ми грехове са само 5, защото започнах Smileystylelady без предварително изградена концепция. Това може и да се приеме като грях №1, но аз не го възприемам така. Защо ли!? Защото не мисля, че „моето място“ трябва да бъде предварително планирано и да се превръща в някакъв род бизнес. Това съм просто аз, без претенции за нещо велико, но с идеята да съм искрена и истинска.

Та … след това въведение, директно преминавам към:

Грях №1 – Стоя си втора година на wordpress.com – тоест по всички правила отдавна трябваше да бъда просто smileystylelady.com например, но не…Май не е добре за откриване от търсачките и сигурно има още хиляди причини, но аз си се чувствам добре на wordpress и да, планирам собствен домейн (май така се казва), и може би е време да предприема нещо…Не знам, отлагането не е хубаво нещо, нали знаете  :)?

Грях №2 – Всеки път се каня да напиша страхотна About me страница, но…не стигам дотам – абсолютно съм наясно, че е важно някой, който за пръв път влиза в блога, да може да ме опознае по – добре чрез нея, да разбере коя съм, какво ме вълнува и какво искам да предам като послание чрез блога. Тук изобщо нямам оправдание и ще се опитам в най – скоро време да се поправя!

Грях №3 – Не си променям наименованието на снимките – което и ръководство за блогове да прочетете, ще разберете, че е важно да се именуват всички снимки за целите на SEO. Е, аз не го правя и го отчитам като грешка и сигурно не  е ок, но…да видим, ще добия ли навик, засрамена от написаното в тази статия 🙂

Грях №4 – Не пиша винаги за актуални и нови неща – това не съм убедена на 100%, че е „грях“, но аз и като цяло не харесвам идеята всички да пишем за едно и също. Съзнавам, че така понякога може да не съм актуална, но се надявам, че опитите ми на моменти да се отлича, няма да попречат на читателите ми да се насладят на съдържанието.

Грях №5 – Не винаги съм доволна от снимките в постовете – като цяло фотографията е много важна за един блог или такъв тип сайт. Аз обаче все още имам хиляди неща да уча и не знам докъде ще стигна. Опитвам се да бъда креативна и да опитвам различни неща, но не винаги съм ок с това, което се получава.  Не се оставям това да ме спира, най – вече защото всеки тръгва отнякъде и знам, че се опитвам да се усъвършенствам. Осъзнавам, че визуалното съдържание също е много важно и си обещавам, че ще се опитвам да подобря този аспект. 🙂

Е, излях си всичко и както казват: „Признат грях, половин грях!“. Със сигурност не съм перфектна, но всеки един мъничък успех – нови последователи и читатели, хубав коментар или споделяне на пост. ме мотивират, защото знам, че има смисъл и за някого там някъде може да бъда полезна и вдъхновяваща!

P.S. Взех идеята за поста от Ели от Maquilab, нейният може да прочетете тук.

P.S.2 – Знам, че имам още много грехове, но реших да не вземе да стане един твърде дълъг пост хахах 🙂

И все пак благодаря на всички, които ме четете и следите! Искрено се радвам на всеки от Вас!

♥♥

Приятна и спокойна вечер, усмивки!

Вашият коментар

