Best of the week #44 – how to style pleated skirts, maxi sweater trend, skinny jeans and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Издуха ли ви вятърът, усмивки? Ммм, в Пловдив може и да  отнесе някого, а иначе слънчицето така приятно напича през прозореца…жалко, че и при най – краткото показване на носа навън, косата ми вече е в толкова разбъркано състояние, че имам спешна нужда от прическа при професионалист :)…Е, рисковете на есенното време! Но това пък ми напомня, че преминавам директно към първия линк:

1. „5 начина да изглеждате добре и да ви е топло през зимата и есента“  – сещам се как, когато бях по – малка, майка ми постоянно ми повтаряше колко е важно да се обличам добре. Тогава не бях много убедена в думите ѝ, но сега с времето разбирам, че е важно да се чувстваме не само красиви, но и комфортно в тоалета си. Затова, ако не сте, бързо набавете следните неща в гардероба си и смело излизайте навън!

http://www.elle.bg/stailing/5-nachina-da-izglejdate-dobre-i-da-vi-e-toplo-prez-zimata-i-esenta.html

2. Топ тренд за есента: Макси пуловер – а и да не забравяме една от водещите тенденции на есента, защото кой не си се сгушил с удоволствие в любимия макси пуловер. Тук  може да намерите няколко по – ефектни начина за съчетаване на този така нужен в последните дни елемент от визията ни 🙂

http://www.elle.bg/tendencii/top-trend-za-esenta-maksi-pulover.html

3. А докато сме още на вълна мода – „Как да носиш плисирана пола?“ и изобщо някой осмелява ли се в студената предстояща зима…Е, добре де, може да се прежаля за някое предстоящо парти, така че добре е да си имам предвид DO’s and DON’Ts…Но само мен ли ме потресоха някои от показаните примери, особено една конкретна снимка. Може би идеята ми за добре изглеждаща визия с плисирана пола се разминава на моменти с тази на стилистите 🙂

http://www.cosmopolitan.bg/moda/kak-da-nosish-plisirana-pola-10-modni-pravila.html

4. И как ще забравим „За гумените ботуши и неразкрития им моден потенциал“ – за да можем да си газим в локвите и снега и да се радваме на дъжда…Аз гумени ботуши нямам, но винаги когато завали, се сещам, че искам. Някой с идеи, откъде мога да си намеря някой интересен модел?

http://www.momichetataotgrada.com/article/za-gumenite-botushi-i-nerazkritiya-im-moden-potencial.html?image=1#.WfcxYmi0PIU

И тъй като тази седмица имаше доста интересни линкове, продължавам с

5. „12 съвета за красота, които ще ти спестят много време и пари“ – със сигурност четката, превърната в такава за хайлайтър не е особено добро решение, също така идеята със закачането на сешоара си изисква предварителна подготовка, но пък някой може да намери нещо полезно, нали? Аз най – често си подреждам по този начин дрехите в гардероба и контурирам с кремообразни продукти.

https://dama.bg/article/12-suveta-za-krasota-koito-shte-ti-spestiat-mnogo-vreme-i-pari/18618/

6. Обичате ли скини дънки? Аз бих казала, че ги предпочитам и имам в най – различни разцветки и варианти, затова и не можех да подмина тази статия – „Най-честите грешки при носенето на скини дънки“

http://www.missbloom.bg/moda/dreskod/nay-chestite-greshki-pri-noseneto-na-skini-danki/

Определено си намерих две – три неща, на които да обърна внимание, за да изглеждам още по – неотразима в онези бели дънки, които не ми се иска изобщо да прибирам все още, но пък…ето, няколко идеи за по – смелите!

http://www.missbloom.bg/moda/dreskod/belite-danki-mogat-da-se-nosyat-prez-esenta/?gallery-photo=3

И за край на тазседмичната статия един въпрос: „Защо японките мият лицето си с газирана вода?“ А вие бихте ли 😉

http://www.missbloom.bg/beauty/saveti-tendencii/zashto-yaponkite-miat-litseto-si-s-gazirana-voda/

Е, май малко повече мода май имаше днес, но това му е хубаво на понеделника – никога не е един и същ! Пожелавам ви вълшебна седмица, усмивки, а аз чакам с нетърпение края, защото ми предстои…Е, вие веднага ще разберете!

 

Вашият коментар

