Best of the week #38 – An emotional week, how to recognize poor quality clothes and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Прекрасно начало на седмицата, нали? Е, аз поне се събудих заредена с енергия и положителни емоции, защото съм нетърпелива за едно ново начало…На какво? Със сигурност ще споделя с Вас съвсем скоро, но засега ще трябва да се задоволите с интересните линкове и събития около мен през изминалите седем дни 🙂

1. Първият учебен ден на Божидара – може би, ако не сте родители няма да разберете съвсем вълнението ми, но си е факт, че майките и бащите понякога прекаляват с емоциите. Така е и с първия учебен ден! Ами, един път си имаш първокласник и някак си тогава твърде силно усещаш колко много е пораснало детето ти. Няма вече безгрижни детски игри, а лека полека пристъпва в света на училището, където освен забавление има и задължения. Радвам се, че както писах в статията за Best of the week #37 – Fashion and etiquette rules, makeup tricks and more…, имам контактно и бързо адаптиращо се момиче, защото предполагам, че това ще направи по – лесен преходът. Няма да преувелича изобщо, ако кажа, че аз съм по – развълнувана, но се опитвам да не си показвам емоциите твърде много, за да се чувства тя спокойна и уверена.

20170915_08394220170915_09345620170915_094425IMG_20170915_175002_638

2. НОЩ на музеите и галериите в Пловдив – този уикенд за пореден път се проведе културното мероприятие, което оживява улиците на града за поне 3 дни. Повече за концепцията и идеята му съм споделяла в този пост, а не можех да го пропусна и тази година 🙂 Музеи отново не успях да посетя, тъй като те явно са отворени само в първата нощ (15ти), а аз се пораздвижих повече в събота вечерта, когато имах и среща с любими приятелки. Успях да мина през сградата на бившия Детмаг, която доскоро пустееше в самия център на града, а за НОЩта беше преобразувана в локация, където аз разучих няколко алтернативни маршрута извън известните пловдивски забележителности. Всъщност, през няколко метра на главната улица се случваха прекрасни неща – концерт в Римския стадион под звездното небе, концерт на площада пред общината, различни перформанси и много изложби и галерии за посещение. Каквото и да напиша, само ще се повторя, но наистина, ако имате възможност, се присъединете следващия път 🙂 А съвсем скоро в Капана ще се проведе още едно издание на Капана Фест, така че бързо наваксайте с Top places to visit in Plovdiv и планирайте посещение последния уикенд на септември. Продължихме вечерта с изпълнение на живо на Миро в един от пиано баровете в града. Този човек няма умора! Пя до 4 часа сутринта и наистина си заслужава да се позабавлявате на негово участие. Този човек пее буквално всичко – от прекрасните песни на „Щурците“ и „Облаче ле бяло“ до Бруно Марс и го прави добре 🙂

20170916_20050320170916_20035920170916_2010443. И стига толкова лични отклонения, за да разберем „10 трика, чрез които да разпознаете некачествените дрехи“. Защото добре ушитата дреха с хубава кройка винаги стои на тялото по – добре и подчертава предимствата му. Е, в ерата на „бързата мода“ тип H&M, Zara и пр. едва ли може да очакваме перфектната материя или идеалните шевове, но тук идва и въпросът: „В какво си струва да инвестираме?“ Аз, лично за себе си, в последно време се опитвам да не попълвам гардероба си на всяка цена, а по – скоро да го приемам като вид инвестиция, в която влагането в по – хубави материи и качествени дрехи, ще се отплаща. Това – като става въпрос за основните неща в гардероба. За всичко останало, тип „еднодневна“ тенденция, не влагам особено много пари.

https://profit.bg/svezho/10-trika-chrez-koito-da-razpoznaete-nekachestvenite-drehi/

4. А ето и един тренд, който май се задържа доста дълго: „Милениум розовото – световният тренд, който отказва да си отиде“. Затова и във връзка с линка по – горе, ако сте намерили нещо качествено, което си струва в този цвят, май не е лоша идея да се сдобиете с него. Ще може да си го поносите още известно време. Аз си спомням още една розова вълна, по – скоро цвят пепел от рози, точно есенно – зимните месеци на 2003/2004 и си признавам, че макар и вече леко пораснала, още съм си фен на този цвят. Изглежда свежо, момичешко, женствено. А както казват и в статията вече розовото продава не само дрехи и аксесоари, а дори електрически уреди 🙂

http://www.elle.bg/tendencii/milenium-rozovoto-svetovniiat-trend-koito-otkazva-da-si-otide.html

Мен май ми трябва вдъхновение за нещо розово за зимата…Някой с идеи и преложения?

5. И …още една гореща тенденция, съвсем в духа на приближаващите месеци: “ Топ тренд 2017: Пепит“, Прекрасно стои този десен, особено на връхни дрехи според мен. Не мисля, че някога е излизал от мода, защото е изключително подходящ за по – студените дни…и ми е интересно какво ще предложат марките.

https://cliche.bg/blog-article/17/top-trend-2017-pepit.html

Хмм, много натоварен ден беше за мен, но смея да твърдя – ползотворен! Пожелавам успешна седмица, усмивки и се наслаждавайте на хубавото време!

Едно мнение за “Best of the week #38 – An emotional week, how to recognize poor quality clothes and more…

  1. Pingback: My month in photos: September/ Моят месец в снимки: Септември | smileystylelady

Вашият коментар