5 products YouTube made me buy/ 5 продукта, които купих заради YouTube

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Видях идеята за този пост от блога на Emily Clare Beauty и реших, че би било забавно и аз да си „призная“ какво съм си закупила, основно заради мнения, ревюта и тенденции от YouTube.  Не че нещата са само 5, но реших да ги намаля до тази бройка, за да оставя място и за други блогъри да споделят своите „прегрешения“. В тази връзка ми се иска да поканя Злати от The Eyeliner Tragedy, Джули от Beauty Place by Julieta Nikova, Зори от Oceans of colours, Маги от Grimche.com и Мели от It is a Mell’s world да се включат с постове по темата, за да видим и доколко YouTube и интернет ревютата влияят и на нас, когато обмисляме дали да си купим нещо.

По принцип аз съм човек, който специално за козметика доста внимателно обмисля покупките и със сигурност не се доверявам на едно единствено мнение. Чета, сравнявам български и чуждестранни ревюта, тествам (ако е възможно) и едва тогава купувам. С дрехите например не съм така и там винаги действам с размах. Продуктите, които ще видите по – долу, са покупки, които съм направила заради клипчета в интернет, заради препоръки от други хора и почти без да ги тествам първо директно върху мен. Някои са попадения и доста сполучливи покупки, но други – е, можех да мина и без тях :). Но така е с всички ни – намираме подходящите продукти за нас на принципа на проба – грешка!

2017-06-04 16.23.37

1. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick – течните матови червила Golden Rose са популярен продукт сред блог и влог средите и често са препоръчвани. В моя пост за червилата, които използвам през есента, ви показах едно от тях (тук) и това е цветът, който наистина мисля, че отива на всеки. Следващият номер, който си закупих е 04 и отново е с много добра формула. Харесах си цвета основно по суочове в интернет и реших да рискувам. Малко е ярък за моя вкус, но е перфектен за вечерно излизане и мисля, че имам нужда от нещо такова, когато искам да акцентирам върху устните.

2017-06-04 16.25.05

2. Четките за грим на Aura Cosmetics –  като цяло тази сръбска марка стана известна за мен предимно от блогове и YouTube канали. Много успешна стратегия бих казала, защото още като съвсем нова на българския пазар, дръпна доста напред като продукти и качество, сравнено с достъпност на продуктите и ценова категория. В поста ми за любими четки от дрогерията (тук) може да прочетете за blending brush, но след нея си закупих още от тях и всички са с добро качество (в категория дрогерийни четки). Не се скубят, меки са, със стабилни дръжки и изчистен дизайн. Успешна покупка по препоръка от интернет! Доволна!

2017-06-04 16.28.50

3. Contouring Cream Palette Catrice Cosmetics – кремообразна контурираща палитра, която мисля, че е от лимитирана серия. Купих си я не точно заради препоръка към конкретния продукт, но поради нашумялата тенденция за контуриране на лицето, така популярна във всички грим клипове. Като цяло лесно се работи с нея и тъй като не е много пигментирана, не съм успяла досега да се направя нелепо. Ползвам я обаче много рядко, най – вече при вечерно излизане, и я слагам в този пост, основно поради факта, че си я закупих само заради истерията в YouTube по контура.

2017-06-04 16.39.00

4. Girls Just Wanna Have Fun Highlighter Essence Cosmetics – ситуацията с хайлатъра от лимитираната серия на Essence е същата като по – горната. Във всеки грим урок  лицето се завършва с прахообразен хайлатър, а този ми се стори с много сладък принт на сърчица, а и сравнително ненатрапчив. Ползвам го от време на време, най – често във вътрешния ъгъл на окото и под веждите, но не го поставям в горната част на скулите в ежедневния си грим. Това за мен е още една тенденция, тръгнала от интернет, която обаче не винаги е приложима за всеки ден и всеки повод. Ако искам кожата ми да има този „glow effect“ през деня, най – често ползвам продуктите от този пост: Strobing Effect/Строубинг – Alverde Face Primer & Alverde 4in1 Concealer

5. Batiste Dry Shampoo Cherry – на този продукт посветих цял пост миналата седмица (тук) и наистина съм много доволна, че видях в клипчета как най – оптимално да го използвам, защото отначало винаги ми се струваше, че ще оставя следи и ще личи. Изключително полезна препоръка от влогърите и може би няма нищо случайно в това, че Batiste е една от най – известните марки със сухите си шампоани.

Е, виждате, че понякога гледането на клипове и четене на ревюта помага, а друг път – не толкова. Сигурно всеки ще се припознае в редовете и в това няма нищо лошо, защото именно в пробите, аз най – често откривам страхотни попадения, особено в сегмента цена/качество.

И за заключение ми се иска да „намигна“ на всички читатели и зрители на блогове и канали за красота, с напомнянето, че всяка кожа е различна и че не всяка грим тенденция е подходяща за приложение от всеки. Експериментирайте, но с мярка и чувство за добър вкус! Възползвайте се, обаче, от изобилието от ревюта и уроци, които се предлагат онлайн, защото допреди десетина години, единствените примери за грим пред нас, бяха нашите майки/баби и моделите в списанията, а сега има изключително талантливи хора, които с удоволствие споделят нагледно техники и изобщо цялото изкуство на грима и поддържането на красотата, е съвсем на друго ниво!

И тъй като няма красива жена без усмивка, усмихвайте се по – много!

♥↓↓↓